09.01.2019 Kategoria: Informacje
Powiatowy Zarząd dróg w Mielcu zachęca do korzystania z e-usług. Sprawdź, jak wiele spraw urzędowych możesz załatwić bez wychodzenia z domu, za sprawą zaledwie kilku kliknięć!
Elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca to nowoczesna i intuicyjna platforma. Kilka kliknięć wystarczy, by wypełnić elektroniczny formularz i przesłać go do PZD, rozpoczynając tym samym bieg sprawy. Żadnych wizyt w PZD, żadnego oczekiwania w kolejce, żadnych stosów dokumentów – wszystko to zamieniamy na dogodne dla Was miejsce i sprawną e-obsługę wymagającą jedynie Waszego laptopa, tabletu czy smartfona z dostępem do Internetu.
Z Elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańca można skorzystać pod adresem internetowym: ebom.powiat-mielecki.pl. Poniżej prezentujemy zakresy e-usług, jakie sprawnie załatwicie online:
WAŻNE! Do skorzystania z e-usług niezbędne jest posiadanie Profilu Zaufanego – bezpłatnego narzędzia do potwierdzania tożsamości w Internecie oraz składania Podpisu Zaufanego.
Zobacz krok po kroku jak założyć profil zaufany. Filmik dotyczy również osób fizycznych.
Po założeniu profilu zaufanego zobacz instrukcję krok po kroku w jaki sposób skorzystać z e-usług
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu jest jednostką organizacyjną Powiatu Mieleckiego, którego podstawą działania jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach: