A A A

JAKIE TO PROSTE! Poznaj e-usługi Powiatowego Zarządu Dróg

09.01.2019 Kategoria: Informacje


Powiatowy Zarząd dróg w Mielcu zachęca do korzystania z e-usług. Sprawdź, jak wiele spraw urzędowych możesz załatwić bez wychodzenia z domu, za sprawą zaledwie kilku kliknięć!

Elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca to nowoczesna i intuicyjna platforma. Kilka kliknięć wystarczy, by wypełnić elektroniczny formularz i przesłać go do PZD, rozpoczynając tym samym bieg sprawy. Żadnych wizyt w PZD, żadnego oczekiwania w kolejce, żadnych stosów dokumentów – wszystko to zamieniamy na dogodne dla Was miejsce i sprawną e-obsługę wymagającą jedynie Waszego laptopa, tabletu czy smartfona z dostępem do Internetu.

Z Elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańca można skorzystać pod adresem internetowym: ebom.powiat-mielecki.pl. Poniżej prezentujemy zakresy e-usług, jakie sprawnie załatwicie online:

  • Uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • Wydanie decyzji na umieszczenie reklamy w pasie drogowym
  • Wydanie decyzji administracyjnej na prowadzenie robót w pasie drogi
  • Zezwolenia na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
  • Uzgodnienie lokalizacji umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
  • Uzgodnienie projektu budowlanego zjazdu, włączenia ulicy, budowy lub przebudowy drogi

WAŻNE! Do skorzystania z e-usług niezbędne jest posiadanie Profilu Zaufanego – bezpłatnego narzędzia do potwierdzania tożsamości w Internecie oraz składania Podpisu Zaufanego.

Zobacz krok po kroku jak założyć profil zaufany. Filmik dotyczy również osób fizycznych.

Po założeniu profilu zaufanego zobacz instrukcję krok po kroku w jaki sposób skorzystać z e-usług